Social Schools

Om communicatie met ouders snel en makkelijk te laten verlopen, maken wij gebruik van een ouderportaal. In mei 2023 maken wij (noodgedwongen) de overstap van SchouderCom (School-Ouder-Communicatie) naar Social Schools.

Social Schools is een digitale beveiligde omgeving waarin ouders en school kunnen communiceren. In deze omgeving hebben alleen ouders en medewerkers van school toegang. U maakt als ouder uw eigen account aan en u kunt zelf instellen wie uw gegevens kunnen zien. Er is ook een app beschikbaar voor op uw telefoon.

Via Social Schools ontvangt u nieuws, uitnodigingen voor de 10-minutengesprekken, brieven, digitale opgavestrookjes voor activiteiten of een persoonlijk bericht van de leerkracht. U kunt zelf ook berichten naar de leerkracht(en) sturen.

Inloggen op een computer kan via app.socialschools.eu . Is uw kind gestart op school en heeft u nog geen uitnodigingsmail ontvangen om een account aan te maken? Neem dan contact op met de leerkracht van uw kind(eren).